سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

رفع بلاک در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

رفع بلاک در اینستاگرام

۳۳۱ بازديد

رفع بلاک در اینستاگرام

 

 

رفع بلاک در اینستاگرام میتواند چالشی برای اکثر کاربران در اینستاگرام باشد حتی ممکن است که الان این مقاله را میخوانید در فکر راه حلی برای رفع بلاک در اینستاگرام خود باشید زیرا بنا به دلیلی که حتی خودتان هم از آن غافل هستید از طرف اینستاگرام بلاک و یا به قولی محدود شده اید و محدود شدن در اینستاگرام میتواند شامل فعالیت کامنت یا همان ارسال نظرات شما باشد به صورتی که بعد از تایپ نظر خود زیر یک پست و ارسال آن با پیامی مشابه action blocked روبرو شوید. البته بلاک شدن اکانت شما احتمال دارد تنها به کامنت گذاری مربوط نشود و به لایک ردن شما و فالوو و آنفالو شما نیز ختم شود پس میتوان گفت رفع بلاک در اینستاگرام میتواند مشکل اذیت کننده ای باشد از همین رو ما امروز دلایل بلاک شدن و راه حل های موجود برای رفع بلاک در اینستاگرام را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

 

 

 

چرا در اینستاگرام بلاک شده ام؟

 

اگر به صورت کلی بخواهیم دلیل بلاک شدن یک اکانت را توضیح دهیم باید بگوییم که هر زمانی ربات های اینستاگرام یک اکانت را اسپم ( تولید محتوا های هرز و ایجاد اذیت بر روی اکانت های دیگر اینستاگرام و ساختن اکانت هایی متعدد و جعلی با نام و نشان های مشابه و...)  شناسایی کند در مرحله اول برخی از فعالیت های شما را محدود خواهد کرد و اگر این روند ادامه پیدا کند به احتمال بالا اکانت شما دیسیبل و یا همان غیر فعال خواهد شد.

البته همانطور که گفتیم تشخیص این نوع اعمال اسپمی بر عهده ربات های اینستاگرامی میباشد و احتمال تشخیص اشتباهی بر روی این ربات ها نیز بالاست از این رو احتمال این که شما هیچ فعالیت اذیت کننده ای نداشته باشید اما در یکی از فعالیت خود بلاک شده باشید وجود دارد اما جای نگرانی وجود ندارد اگر این فعالیت بلاک شده شما را کامنت در نظر بگیریم در صورت تکرار نکردن کامنت گذاری و دریافت اخطار های ی در پی مربوطه بعد از چند روز از بلاک و محدودیت رها خواهید شد که در ادامه این مقاله راه های رفع بلاک در اینستاگرام را برایتان بازگو خواهیم کرد.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

حال چندی از دلالیلی که میتواند منجر به بلاک شدن اکانت شما و در صورت تکرار بیش از حد آن که باعث شود اکانت شما غیر فعال یا همان دیسیبیل شود را بررسی کنیم.

 

 

۱_فالو و آنفالو بیش از حد

یکی از اصلی ترنی عامل های بلاک شدن اکانت و اسپم شناخته شدن اکانت شما از طرف ربات های اینستاگرام میتواند فالو و آنفالو بیش از حد و تکراری شما باشد به این صورت که روزانه بیش از هزار اکانت را فالو کنید و بلافاصله و یا چند روز دیگر اکانت های فالو کرده را آنفالو کنید،  قطعا از این نوع فعالیت ها خودداری کنید و یا در صورت انجام در ساعت بیش از ۲۲ فالو انجام ندهید و از فالو کردن تکراری یک اکانت خودداری کنید تا احینا توسط آن اکانت بلاک و ریپورت نشوید البته در مورد فالو کردن دیگر اکانت های باید صبور باشید زیرا تا ۷۵۰۰ دیگر اکانت ها را میتوانید فالو کنید وکه در پی آن فالووینگ های شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

۲_ از ارسال کامنت های زیاد و یا لایک کردن بیش از حد خودداری کنید.

همانطور که در مطالب بالا گفتیم از ارسال کامنت های زیاد و یا تکراری خودداری کنید و وارد بحث های حاشیه دار که بسیار قابل مشاهده در زیر پست های برخی اکانت ها وجود دارد به شدت خودداری کنید همچنین از لایک کردن بیش از حد هم باید دوری کرد زیرا در صورت بالا بودن لایک های شما اینستاگرام برای مدتی فعالیت لایک شما را بلاک خواهد کرد البته در مورد رفع بلاک در اینستاگرام در ادامه خواهیم گفت که چگونه میتوانید از یک بلاک خارج شوید اما به قولی پیشگیری بهتر از درمان است.

 

۳_ انتشار پست در اکانت، بیش از حد معمول

بله درست خوانده اید اگر بیش از حد در اکانت خود پست منتشر کنید ربات های اینستاگرام شما را یک اسپم شناسیی خواهند کرد و احتمال این که اکانت شما را غیر فعال کنند بالاست پس از انتشار بیش از حد پست در اکان خود خودداری کنید.

 

۴_از تگ کردن بیش از حد اکانت های دیگر خودداری کنید.

اجازه دهید این مورد را از تجربه عملی که برای تیم برنامه نویسی اینبو پیش آمد توضیح دهیم در سال گذشته تیم برنامه نویس ربات اینستاگرام اینبو قابلیت جدیدی با عنوان تگ کردن اکانت های دیگر در زیر پست ها را اجرایی کرد و در مرحله اول بر روی اکانت های تستی که قبل از آپدیت عمومی تست میشوند به اجرا در آورد چیزی که شاهد آن بودیم بلاک شدن مکرر اکانت هایی بود که از این قابلیت استفاده میکردند و در واقع اکانت های دیگر را در  زیر پست هایی تگ میکردند که در پی آن از آپدیت دادن عمومی این ویژگی خودداری شد و نتیجه ای که از این تست برایمان نماین شد بر این دلالت داشت که ربات های خود اینستاگرام بر تگ کردن و یا همان منشن کردن بیش از حد بسیار حساس هستند پس شما نیز از تگ کردن بیش از حد اکات های دیگر خودداری کنید تا در آینده دنبال رفع بلاک در اینستاگرام نباشد.

 

۵_ از ربات های اینساگرم معتبر استفاده کنید.

اگر از ربات های اینستاگرام استفاده میکنید و یا قصد استفاده از آن های را دارید دقت کنید چون اکثر ربات های اینسنتاگرام موجود،  قوانین اینستاگرام را رعایت نمیکنند و همان فعالیت هایی را انجام میدهند که ربات های خود اینستاگرام به آن نوع فعالیت ها حساس هستند اما ربات اینستاگرام اینبو از این قاعده مستثنا بوده زیرا در این ربات تمامی قوانین اینستاگرام به دقت کامل رعایت شده تا آنجایی که برخی اوقات نیز انتقاداتی را از طرف کاربران خود شاهد بوده که چرا نمیتوانیم به صورت دستی تعداد فالوو انفالو و دیگر فعالیت های ربات را تنظیم کنیم که دلیل اصلی آن پیشگیری از اسپم شدن اکانت شما دوستان میباشد.

 

۶_ قوانین اینستاگرام

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی نیز میتوانید با مراجعه به صفحه توضیحات قوانین اینستاگرام از بلاک شدن اکانت خود دوری کنید.

 

 

 

رفع بلاک در اینستاگرام :

بعد از توضیح در مورد مواردی که میتواند عامل بلاک شدن اکانت شما شود حال وقت آن رسیده تا در مورد چگونگی رفع بلاک در اینستاگرام و راه های موجود را براتان توضیح دهیم. اگر شما به هر دلیل بلاک شوید این محدودیت میتواند از دو ساعت تا سه هفته به طول بینجامد برای رفع بلاک در اینستاگرام و یا رفع سریعتر آن راه حل های موجود را بازگو خواهیم کرد البته در مواردی اینستاگرام برخی از اکانت ها را غیر فعال و یا همان دیسیبیل میکند که در مورد این مشکل نیز خواهیم گفت.

 

۱_ ایده آل بودن صفحه پروفایل اینستاگرام

یکی از راه هایی که ربات هی اینستاگرام اکانت شما را اسپمی تعیین میکنند نداشتن صفحه پروفایل مناسب میبادش که میتواند شامل نداشتن عکس پروفایل اینستتاگرم نداشتن پست نداشتن بیو و... که هر کدام از مارد موجود در صفحه پروفایل اینستاگرام گوشزد خوهیم کرد.

 

۱_ اسم اکانت

وقتی برای اکانت خود اسمی انتخاب میکنید باید علاوه بر سلیقه شخصی از اسم هایی که بی مفهوم و یا بسیار بلند هستند خودداری کنید زیرا ربات های اینستاگرام اکانت شما را اسپم خواهند شناخت پس اگر اسم اکانتی بی مفهوم و یا بسیار بلند دارید آن را اصلاح کنید.

 

۲_ گذاشتن عکس پروفایل اینستاگرام

اگر عکس پروفایل ندارید قطعا اکانت شما در معرض خطر خوهد بود پس بلافاصله برای اکانت خود یک عکس پروفایل انتخاب کنید.

 

 

حتما بخوانید: گذاشتن عکس پروفایل

 

۳_ بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های صفحه پروفایل اینستاگرام میباشد، شما در این بخش میتوانید ماهیت اکانت خود را برای دیگر اکانت ها در اینستاگرام بازگو کنید و یکی از دلایلی که میتواند ربات های اینستاگرام را تحریک به بلاک کردن اکانت شما کند نداشتن بیو اینستاگرام میباشد پس برای اکانت خود یک بیو اینستاگرام مناسب آماده کنید.

 

 

حتما بخوانید: بیو اینستاگرام

 

۴_ در اکانت خود حتما پست داشته باشید

همانطور که میدانید بخش پروفایل اینستاگرام شما میباشد که پست های منتشر شده شما را در خود جای میدهد از این رو نداشتن پست در اکانت خود میتواند از دلایل دیگر بلاک شدن اکانت شما توسط ربات های اینستاگرام باشد.

 

۵_ در پست های خود کپشن بنویسید

کپشن اینستاگرام همان متن و یا توضیح زیر پست ها میباشد که کاربر منتشر کننده هنگام انتشار پست مربوطه متن را نوشته که این متن میتواند شامل شکلک و هشتگ و حتی تگ اکانت های دیگر اینستاگرام باشد و میتواند به صورت کلی تا ۲۰۰۰ هزار کارکتر را در خود جای دهد.

 

 

حتما بخوانید: کپشن اینستاگرام

 

به صورت کلی تمامی فعالیت های که باعث شود دیواری بین اکانت شما و اکانت های اسپمی و یا همان جعلی ایجاد کند میتواند از بلاک شدن اکانت شما جلوگیری کند، اکثر اکانت های جعلی و یا اسپمی حوصله گذاشتن پست و عکس پروفایل و یا حتی نوشتن بیو خود را ندارند و انجام دادن اعمال بالا قطعا باعث ایجاد تفاوت بزرگی بین اکانت شما و اکانت های جعلی خواهد شد.

 

 

 

۲_ ارسال درخواست رفع بلاک در اینستاگرام

همانطور که گفتیم بلاک شدن میتواند هر نوع فعالیت موجود در اینستاگرام را شامل شود میتواند از فعالیت لایک کردن شما گرفته یا کامنت گذاری شما را مختل کند که در صورت بلاک شدن یکی از فعالیت های موجود در اکانت شما اگر بعد از بلاک شدن اقدام به انجام آن فعالیت کنید با پیامی با عنوان action block روبرو خواهید شد که میتوانید به این پیام پاسخ داده و اطلاعات بعدی آن را تکمیل کنید که ما خیلی آن را توصیه نمیکنیم زیرا مدت زمان بلاک شدن این نوع فعالیت ها ( لایک، کامنت، فالو، آنفاو ) کم میباشد و تنها کاری که باید شما انجام دهید تا بلاک و محدودیت شما رفع شود این است که فعالیت بلاک شده را تا یک و یا سه روز تکرار نکنید تا ربات های اینستاگرام  محدودیت شما را بردارند.

 

 

 

۳_ بازگردانی اکانت غیر فعال شده ( دیسیبیل ) :

شدید ترین مجازاتی که اینستاگرام میتواند بر روی یک اکانت اینستاگرام اعمال کند غیر فعال کردن اکانت و یا همان disabled میباشد که در پی آن اکانت شما از طرف اینستاگرام غیر فعال شده و اکانت شما از اینستاگرام به صورت دائمی و یا موقتی ( در صورت اقدام و ارسال بازگردانی پیج ) پاک خواهد شد اما برای رفع این مشکل اول باید توضیح مختصری در این مورد بدهیم.

اگر اکانت شما دیسیبیل شود شما از اکانت غیر فعال شده به صورت خودکار خارج خواهید شد بعد از آن شما از طریق صفحه ورود به اینستاگرام هنگامی که میخواهید اقدام به ورود به اکانت خود کنید با پیام زیر مواجهه خواهید

 

برای رفع احتمالی این مشکل باید گزینه "learn more" را لمس کنید تا اینستاگرام شما را به صفحه مربوطه که در عکس زیر مشخص شده هدایت کند. سپس در صفحه مربوطه نوشته آبی رنگ "let us know" را لمس کنید تا کادر های مربوطه برایتان باز شود و سپس آن ها را پر کرده و ارسال را بزنید و بعد منتظر پیام های اینستاگرام در ایمیل خود باشد.

رفع بلاک در اینستاگرام

 

 

حا باید کادر های موجود را پر کنید بعد از پر کردن این صفحه باید گربنه ارسال را بزنید تا درخواست شما به پشتیبانی اینستاگرام ارسال شود و بعد از چند روز نتیجه آن بر روی ایمیل وارد کرده در همین صفحه ارسال خواهد شد.

 

 

حتما بخوانید: بازیابی اکانت اینستاگرام

 

جمع بندی

سعی کنید از انجام فعالیت هایی که باعث شود شما را به بلاک شدن توسط اکانت های دیگر منجر شد دوری کنید البته در مورد رفع بلاک اکانت هایی که شما آن ها را بلاک کرده اید نیز در آینده مقاله ای منتشر خواهیم کرد اما در مورد همین مقاله باید عرض کنیم راه هایی که برای رفع بلاک در اینساگرام گفته شد همه ی این موارد بر صبوری دلالت دارند پس صبوری باشد البته در این میان برخی از سایت ها راه هایی چون حذف و نصب دوباره برنامه اینستاگرام داخل سیستم دستگاه ها میگویند که اصلا ربطی به رفع بلاک شدن ندارند پس خود را درگیر این موارد ها نکنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.